Inte nödvändigt men jag skriver ändå

Muffinsarna är dina, Daniela.

Plockade du bären själv? :D

Jag köpte för snart ett år sedan byxor från Gina TRicot (jag var i behov av byxor.. men jag försöker faktiskt att låta bli att köpa eftersom det inte är bra för miljön). Byxorna gick sönder direkt efter ett halvt år ungefär (man ska inte köpa dålig kvalitet) och fast vi inte hade kvittot kvar förde vi byxorna tillbaka till butiken och fick 49, 90 € tillbaka, lika mycket som de kostade. Eller ja.. jag fick ett presentkort för det. Bra? Jag vet inte. Nu kan jag köpa massor med de pengarna men ur en miljövinkel är det kanske inte så bra. Jag ska hursomhelst köpa något som jag kommer att använda länge och ha behov av. Jag vet att jag hela tiden säger att man ska inte köpa nya kläder, men jag medger.. ibland måste man! Jag äger typ inga kläder.. överhuvudtaget.

Kommentarer
Postat av: Raisa

vart brukar du köpa kläder? vet du någon affär som har lite mer miljövänliga saker?

2009-03-31 @ 21:57:12
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn/smeknamn eller nåt annat passande:
Kom ihåg ditt namn?

Din e-postadress (bara jag ser den):

URL/Din egen bloggadress:

Dina tankar om inlägget:

Trackback
RSS 2.0