Miljögruppen

vi har skaffat pappersinsamlingsboxar till alla klassrum och typ nästa vecka ska vi och köpa växter till skolan :)

jag har på senare tid, istället för att åka buss, börjat gå till träningarna! och det är inte bara ekologiskt utan kul och ger frisk luft också. Dessutom sparar jag busspengar.

Tror jag skall söka sommarjobb på nån tidning och börja skriva om hur man kan vara ekologiskt etc etc. för jag älskar at skriva ! :)

kommentera om ni läser, mycket roligare för mig att skriva isåfall ! och skriv lite tips på hur man kan spara på miljön samtidigt!


tack o hej leverpastej


Kommentarer
Postat av: kungen

du e sjuk i huvu, hur fan kan du gå 7 kilometer för att sen träna i två timar... jestas..

2009-02-14 @ 12:05:51

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn/smeknamn eller nåt annat passande:
Kom ihåg ditt namn?

Din e-postadress (bara jag ser den):

URL/Din egen bloggadress:

Dina tankar om inlägget:

Trackback
RSS 2.0