Oh vilken dag

Jag har second hand shoppat :)

Jag hittade en fin fin fin vit vårjacka på ett av de större loppisen. Jag ska byta ut jackans fula knappar till bruna knappar, men annars är den riktigt fin. Sedan hittade jag en snygg lite väska. Tillsammans kostade det 10 €.

En massa kläder fick jag. Min syster hade nämligen kläder hon inte ville ha, så jag fick bland annat en svart sval sommarklänning med vita blommor på från Gina Tricot och två svarta små klänningar och svarta shorts, en vit fin skjorta och så köpte jag ett par byxor från H&M. Oekologiskt att köpa byxor. Jag vet, men de där byxorna jag för en tid sedan köpte från Gina Tricot, skickade jag med det samma tillbaka. Så jag har endast köpt ett bar jeans det här året. :)

Jag är glad.

Fick se den vackraste staden av dem alla, dvs. Helsingfors. Åbo är fint också men inte lika stort och otroligt som Helsingfors.


Kommentarer
Postat av: Anders

Hej!



Jag heter Anders Linder och arbetar med en miljökonferens som ska vara i maj och jag skulle vilja skicka information till dig.



Är du intresserad av detta och vill ha mer information så kan du höra av dig till mig.



Tack på förhand!



Anders

2009-04-06 @ 10:51:57
Postat av: jaggårintepådinklass(:

hoppas du blir glad när ja kommenterar ti dej nu =D

2009-04-06 @ 20:40:05

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn/smeknamn eller nåt annat passande:
Kom ihåg ditt namn?

Din e-postadress (bara jag ser den):

URL/Din egen bloggadress:

Dina tankar om inlägget:

Trackback
RSS 2.0